wat vinden julie van vreemd gaan en wat verstaa je onder vreemd gaan waneer (ga je vreemd)
| Auteur | Bericht |
|---|---|
| Gwennn posts: 1 | |
| passieedwin posts: 2 | Vreemd gaan kan absoluut niet En wat ik er onder versta als je partner niet weet dat je met een ander gaat als hij er niet is of er niks vanaf weet. Tenzij je een open relatie hebt dan kun je elkaar gewoon bijna alles vertellen. gr Edwin |
| Sylvia-1970 posts: 8 | Misschien ben ik ouderwets,maar vreemdgaan doe je niet,als je genoeg aan elkaar heb.In een open relatie geloof ik niet,want dat betekend dat je maar gewoon in de rondte wilt of mag neuken.Of je gaat voor elkaar,of blijf lekker vrijgezel,dan kan je lekker rondneuken.Want zeg nou zelf,zou je graag een soa op willen lopen,omdat je ff geen condoom hebt gebruikt.Want dan heb je echt een relatiegeschenk gekregen.Respect voor mensen die het wel kunnen.Maar dit=mijn mening |
| Imani posts: 33 | Hey!
Vreemd gaan is niet mijn ding, vind het ook niet echt fijn als men het bij mij doet. Als jij graag sex of ander lichamelijk contact wilt hebben met iemand anders dan vind ik dat je niet een relatie moet in gaan. Of je moet het uitmaken en dan lekker je leven gaan lijden hoe jij wilt.
xxx |
| zwelgje1 posts: 1 | vreemd gaan is niets meer of minder dan een teken dat je niet lekker in je huidige relatie zit. als je al zover bent dat je je partner zo bedriegt kun je er beter gewoon mee kappen. een open relatie is maar voor enkelen weg gelegd. punt is namelijk dat je in een open relatie niet domweg in het rond neukt, maar open staat voor voor de mogelijkheid tot. mijn partner en ik hebben al 11 jaar een open relatie, en toch kunnen wij het aantal keren dat er wisselende contacten zijn geweest op 2 handen tellen. het moet een toevoeging wezen tot je relatie, en niet iets wat je er naast je relatie op na houd. gr ons |
| johnaline posts: 30 | vreemdgaan is totaal onmogelijk en kan gewoon niet. wijzelf hebben een open relatie en zijn regelmatig op swingersfeestjes te vinden in belgie en nederland. Maar dit wil niet zeggen dat je dan zomaar jan en alleman bespringt!! als er een leuk koppel is met dezelfde ingesteldheid ons pad kruist is natuurlijk alles mogelijk zolang het maar veilig gebeurd. Het teasen, de sfeer in de clubs, de uitgelaten sfeer, het gevoel van vrijheid dat je krijgt op feestjes,... man man man dat kan je nergens anders ervaren
maar met een anders gaan terwijl de partner er niets van weet is weeral totaal iets anders !!!! |
| prickle posts: 1 | Vreemd gaan! in mijn ogen is dat het ondernemen van,....zonder dat je partner ervan op de hoogte is. hiermee schaad je het vertrouwen van je partner en geef je ook aan weinig respect voor je partner te hebben.
Echter wil ik wel even reageren op de uitspattingen van Silvia-1970 (als dit je geboorte jaar is ben ik "maar" een jaar ouder) en ben je niet ouderwets. Ik zeg altijd maar zo dat je gelukkig moet zijn, en dat geld ook zeker voor de relatie die je samen hebt. Als je een goede relatie hebt, praat je ook met elkaar in die zin, er zijn GEEN geheimen. Zo hebben mijn vrouw en ik absoluut geen geheimen voor elkaar, bezoeken samen de parenclub en leuke alternatieve feesten. hier genieten we samen volop van, wel met dat verstand en die communicatie dat als een van ons zich er niet prettig bij voelt gebeurt het ook niet. Echter buiten de parenclub hebben we samen ook genoeg fantasieen, fantasieen die we voor elkaar niet kunnen waar maken, hier laten we elkaar dus verder los en gaat een ieder zijn kant om zijn en haar fantasieen na te leven. Ook hier geld dat we alles aan elkaar vertellen en we samen achter de keuzes staan die genomen worden. Dit heeft onze relatie versterkt en verrijkt. Toch heb ik genoeg relaties om ons heen stuk zien lopen. Hier werden fantasieen niet besproken, waren er voor de een taboes en de ander wilde toch wel verder de wereld ontdekken. Als bij een van de twee dan de fantasie omslaat naar frustratie komt er eens een punt dat ze er toch verder mee gaan en dan zonder medeweten van de partner > DAT IS VREEMDGAAN < Helaas bestaan die relatie nu niet meer! Ik zeg > Open, Eerlijk, Respect en blijven communiceren :-) En laat ieder in zijn waarde,
Gr Ruud
|
| petersn posts: 9 |
Op zich zou het best vreemd zijn als je hier on-line zou tyoegeven dat je vreemd ga. Ik vind het dus ook helemaal niets !
Peter |
| johnaline posts: 30 |
whahaha, we snappen het peter :) Op zich zou het best vreemd zijn als je hier on-line zou tyoegeven dat je vreemd ga. Ik vind het dus ook helemaal niets !
Peter
|
|
|