klik hier om te zoeken

AuteurBericht
angel37
angel37

18.08.2010 01:12   Quote

wel of geen sex is de volgende vraag..

stel je bent een vrouw, die speelt met mannelijke onderdaantjes, je geeft ze pijn en anaal training, je fist ze, en geeft ze anaal genot en soms mogen ze klaarkomen, de vrouw zelf blijft netjes in haar kleren en ontvangt geen enkele sexuele handeling van de onderdaantjes, ze geeft dus alleen maar... is dit nu wel of geen sex??

Hoe noemen we dan ook nog zo iemand die zich voor deze diensten laat betalen dan???

ik hoop op veel reacties...

Yopie
Yopie

18.08.2010 09:58   Quote

wel of geen sex is de volgende vraag..

stel je bent een vrouw, die speelt met mannelijke onderdaantjes, je geeft ze pijn en anaal training, je fist ze, en geeft ze anaal genot en soms mogen ze klaarkomen, de vrouw zelf blijft netjes in haar kleren en ontvangt geen enkele sexuele handeling van de onderdaantjes, ze geeft dus alleen maar... is dit nu wel of geen sex??

Hoe noemen we dan ook nog zo iemand die zich voor deze diensten laat betalen dan???

ik hoop op veel reacties...

Hi Angel37

Klinkt spannend!

Dat is zeker wel sex. Op zo'n manier ben je een pleasure delayer. Je stelt het genot uit en voor de mannen blijft het een fantasie om je ooit eens te kunnen penetreren e.d. Op deze manier ben je gewoonweg een meesteres. Zo'n dienst kan je dus tegen betaling verlenen.

Ben je van plan om het te doen of doe je het al?

Liefs.

angel37
angel37

18.08.2010 12:44   Quote

Hoi Yopie

Ik zelf ben zeker niet van plan het te doen, heb er niets mee mij te laten betalen om sex te geven en of krijgen.

Had alleen een discussie met een dame die beweert dat het geen sex is als je enkel een ander het genot schenkt

dus wilde ik de meningen van andere hierover ook wel eens horen.

Ik ben dan ook geen meesteres eerder een subje...

xxx