klik hier om te zoeken

wie heeft one night stand gehad,hoe ging dat?
AuteurBericht
sheyla
sheyla

09.09.2010 11:58   Quote

Embarassed Wie wel wie niet?

passieedwin
passieedwin

11.09.2010 00:12   Quote

Hai Sheyla

Ik heb een keer een one night stand gehad.

Ik had deze dame die 2 jaar ouder was ontmoet via de chat en het klikte erg leuk.

Daardoor zijn we door gegaan op msn om wat leuker te chatten en te cammen.

zij kwam uit amsterdam ik uit utrecht dus heb haar opgezocht eerst buiten haar hus afgesproken.

Daarna zijn we samen naar haar huis gereden wijntje erbij kaarsen ana en muziek wat zitten kletsen toen elkaar zitten strelen masseren.

En van de bank zijn we toen in bed beland en hebben daar hele fijn een nacht samen de liefde bedreven.

En het was erg spannend fijn en leuk om te doen en ik zou het zeker nog wel een keer willen doen met een leuke vrouw.

MvG edwin

gman2000
gman2000

18.09.2010 22:33   Quote

Ik ben daarin een leek maar zou dit op het moment verkiezen daar ik een lange relatie achter de rug heb en niet meteen zin heb om meteen een vaste relatie te willen beginnen. Ik heb veel meegemaakt en ben daarom op dat gebied aan adempauze toe. Dat wil niet zeggen dat ik geen afspraakjes meer wil. Iemand geïnteresseerd je mag me steeds een mailtje sturen.

Chatbuddy
Chatbuddy

19.09.2010 01:34   Quote

Als je een éénmalige partnerruil ook als one night stand kan zien, dan hebben wij dat meegemaakt.

Het kwam onverwachts met een bevriend stel van ons, we waren gewoon op visite en zoals zo vaak ging het over sex enz.

Na een aantal wijntjes en vragenrondjes, was het opeens zij die me vol kuste en begon te friemelen.

Mijn vrouw wilde me jaloers maken en kuste mijn haar man mijn vriend.

Voor we het wisten hadden we heerlijke sex met zijn vieren.

We hebben dit maar één keer gedaan, de vriendschap is er nog steeds.

Wij zien het als one night stand.